Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Η ένωση του Χριστιανισμού και των δογμάτων του στο ΕΝΑ ΠΟΙΜΝΙΟ.

---  Σημείωση : Ξέρουμε ότι ο φανατισμός οδηγεί στα άκρα. Οι μεσαιωνικοί φανατισμοί έφεραν μεσαιωνικές έχθρες και σκοτεινές δεισιδαιμονίες και "Ιερές εξετάσεις" και "Σταυροφορίες", κατά των Ορθοδόξων κυρίως, που τους ονόμαζαν "αιρετικούς" και σκοπό είχαν να τους υποτάξουν.
---  Σήμερα, μερικοί φανατικοί της μιας άποψης και της μιας ιδέας (ενώ ο Θεός είναι της απόλυτης ελευθερίας και του διαλόγου που δημιουργεί πολυμορφία κόσμων), μιλούν με μίσος και με εχθρότητα (ευτυχώς είναι λίγοι) για τους αδελφούς τους Χριστιανούς των άλλων δογμάτων και τους ονομάζουν "οικουμενιστάς" δηλαδή "ενωτικούς". Κι  αυτό επειδή μιλούν για την ένωση όλων των Χριστιανικών δογμάτων! Άλλο οι πολιτικοί της παγκοσμιοποίησης που θέλουν να ενώσουν τον κόσμο διά του πλούτου, της βίας των όπλων, και των πολέμων. Η ένωση των Χριστιανών είναι ειρηνική. Ο Χριστός είπε : "Ένα ποίμνιο εις ποιμήν" και σύμφωνα με όλη την Αγία Γραφή και με τα λόγια της Αποκάλυψης, στο τέλος των καιρών τα δόγματα θα ενωθούν στο "ΕΝΑ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ". Άρα ο πρώτος μεγάλος "Οικουμενιστής" είναι ο Χριστός. Αφού βέβαια το Κράτος που θα κάνουν θα είναι ένα παγκόσμιο κράτος Ιδανικής Δημοκρατίας που θα ελέγχει τον πλούτο, και όχι ο πλούτος το Δημοκρατικό κράτος, όπως συμβαίνει σήμερα. Ώστε να μην έχουμε πολέμους, ούτε Οικονομικές Κρίσεις...  
---  Αληθινό δημοκρατικό "Κράτος του Θεού" που δίνει καλούς μισθούς και συντάξεις στους φτωχούς, ώστε να μπορούν να αγοράζουν όλα τα προϊόντα της αφθονίας την Βιομηχανικής εποχής και όχι όπως σήμερα να τα αγοράζουν μόνο οι λίγοι.   Άλλωστε οι Άγιοι, Ιωάννης Χρυσόστομος, Άγιος Βασίλειος, Άγιος Γρηγόριος, Άγιος Αθανάσιος και άλλοι, έλεγαν ότι η Εκκλησία του 4ου αιώνα βούλιαζε αύτανδρη, επειδή οι πλούσιοι βασιλικοί αριστοκράτες αγόραζαν με χρήμα τις επισκοπές και έστελναν όλους τους Αγίους στις εξορίες... επειδή διαμαρτύρονταν! 
---  Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος πέθανε στην Τρίτη εξορία του. Αυτοί οι πλούσιοι αριστοκράτες που αγόραζαν τις επισκοπές με χρήμα και έγιναν ιεράρχες(!) (δεν ήταν βέβαια όλοι οι ιεράρχες ίδιοι), αυτοί μαζί με τους τότε βασιλείς,  διαστρέβλωσαν τον Πρωτοχριστιανισμό, επειδή έλεγε ότι οι βασιλείς (οι τότε πρώτοι) θα γίνουν έσχατοι - και οι αγωνιστές πρωτοχριστιανοί θα γίνουν πρώτοι... Η Βυζαντινή αυτοκρατορία μ΄ αυτούς τους ιεράρχες παραποίησε τον Χριστιανισμό με τους ύμνους υπέρ των βασιλέων και αυτοκρατόρων μη ενδιαφερόμενη για τους φτωχούς και μη σεβόμενη την υποστήριξη του Χριστού προς το λαό και τους φτωχούς. Από τότε η Εκκλησία ενώ υμνούσε τον Θεό με την Κυριακή Προσευχή του Ιωάννη του Χρυσόστομου... περίεργο, δεν εφάρμοζε πρακτικά την ισότητα του Χριστού, για τον λαό του Χριστιανισμού, ώστε η Αποκάλυψη να προβλέπει ότι στην "Δευτέρα Παρουσία" η Εκκλησία θα αρπαχθεί προς τον Θεό, άρα πρόσκαιρα ήταν όμηρος του αντίθεου και του κυβερνώντος την γη κατεστημένου του πλούτου, χωρίς να το θέλει. 
---  Και λέει η "Αποκάλυψη" ότι στο τέλος των καιρών όλοι οι βασιλείς θα ενωθούν για να πολεμήσουν τον Χριστό. Ο Χριστός λοιπόν είναι ο πρώτος "Οικουμενιστής". Ήρθε η ώρα να ενωθεί πλέον ο Χριστιανισμός και αυτό θα γίνει με την αρπαγμένη προς τον Θεό Εκκλησία και με ενωμένα όλα τα δόγματά της. Αυτό θα φέρει την παγκόσμια ειρήνη, την αγάπη του Θεού στη γη και την κυβερνητική δικαιοσύνη για το φτωχό λαό του Θεού, δηλαδή τον κυβερνητικό Παράδεισο στη γη με την "Βασιλεία των ουρανών".
---  Για να έρθει αυτό βέβαια, πρέπει όλοι οι ιεράρχες του Χριστιανισμού να συμφωνήσουν και να βοηθήσουν να πραγματοποιηθεί η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού και η ένωση όλων των δογμάτων στο "Ενα ποίμνιο". Έτσι, οι μισαλλόδοξοι, οι παιδεραστές, οι πλούσιοι χρηματομανείς, και οι λίγοι παράλογοι ιεράρχες που μισούν τους άλλους, δεν έχουν θέση στον Χριστιανισμό, που βασικό δόγμα του έχει το "αγαπάτε αλλήλους" και ακόμη το "αγαπάτε τους εχθρούς υμών". Έτσι μόνο μπορεί να γίνει η ένωση όλων στο "Ένα ποίμνιο" του Χριστού, ώστε να γίνει και η παγκόσμια ειρήνη, η κοινωνική δικαιοσύνη και η αγάπη του Θεού προς όλους.
---  Διαβάστε στο βιβλίο "Δευτέρα Παρουσία" όλα αυτά... όπως και πάρα πολλά άλλα, με στοιχεία της Αγίας Γραφής, για την εποχή πριν την Δευτέρα Παρουσία.

3 σχόλια:

  1. Επειδή δημοσίευσα κάποιο Σχόλιό μου, στην ιστοσελίδα του «αντιαιρετικού», κάποιοι με ρώτησαν αν είμαι «αντιαιρετικός». Ναι, αλλά όχι με την έννοια εκείνη που είδα, στην προσπάθεια που έγινε μετά την πρώτη χιλιετία του Χριστινισμού για να ενωθούν τα δύο δόγματα, των Καθολικών και της Ορθοδοξίας. Διαβάζοντας την ιστορία εκείνης της εποχής, βλέπεις να εκτοξεύεονται αμέτρητες φορές, με απίστευτο μίσος και με ύβρεις, οι λέξεις «αιρετικός», «εχθρός», όχι μόνο μεταξύ ιεραρχών των αντιθέτων δογμάτων, αλλά και ιεραρχών καθολικών μεταξύ τους, ή ορθόδοξων ιεραρχών μεταξύ τους, επειδή είχαν αντίθετες γνώμες για την Ένωση. Τόσο που φρίττεις και αναρωτιέσαι: «Δεν έμεινε κανένας, μη αιρετικός, σ΄ εκείνη την εποχή;». Άλλωστε, συνέχεια μετά έλεγαν «αιρετικούς» οι Καθολικοί τους Ορθόδοξους και οι Ορθόδοξοι τους Καθολικούς. Και βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν ήταν έτοιμη εκείνη η εποχή (του μεσαιωνικού σκοταδισμού, της αμάθειας και δεισιδαιμονίας) για την προβλεφθείσα Ένωση! Η Ένωση, θέλει Θεϊκή ισοτιμία, αγάπη, θεϊκή ειρήνη και δικαιοσύνη, πολιτισμό, ευγένεια και ανωτερότητα. Νομίζω σήμερα, ιδιαίτερα μέσω του Ίντερνετ, αλλά επίσης και σε όλες τις Δημοκρατικές κοινωνίες, έχουν καλλιεργηθεί αυτές οι αξίες. Έτσι στο βιβλίο μου, μιλάω για λανθασμένες θρησκείες, που τα λάθη τους φαίνονται με την απλή λογική του Θεού. Και όχι με αδίστακτο μίσος και φανατισμό, να εκτοξεύονται οι λέξεις «αιρετικός» και «εχθρός», σαν ασύστατη ύβρις. Τα στοιχεία της Αγίας Γραφής δείχνουν το λάθος. Και ο καθένας ας κρίνει ήρεμα, με αυτοσεβασμό και αντικειμενικότητα αν είναι λάθος. Έτσι, υπάρχει πιθανότητα να καταλάβουν το λάθος μόνοι τους και να ενταχθούν στη μεγάλη κοινότητα που τους δέχεται στους κόλπους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιος στο Ιστολόγιό μου, έγραψε ένα σχόλιο υπέρ του "Αντιοικουμενισμού", λέγωντας ότι ο ίδιος δεν ήθελε όλους τους ανθρώπους. Κατηγορώρησε μάλιστα σ΄αυτό και τον Πατριάρχη Βαρθολωμαίο ότι είναι "Οικουμενιστής". Λέει μάλιστα μεταξύ άλλων που δεν έχουν σχέση με το θέμα, ότι και ο Χριστός και ο Απόστολος Παύλος δεν ήθελαν όλους τους ανθρώπους. Περίεργο αυτό για τον Απόστολο Παύλο, αλλά προ παντώς για τον Χριστό που ήθελε όλους τους ανθρώπους και μιλούσε σ΄αυτούς και έκανε θαύματα σε φτωχούς και ταπεινούς. Μάλιστα ο Χριστός είπε το : "Ένα ποίμνιο εις ποιμήν". Αυτό σημαίνει ένωση των δογμάτων και ακόμη ένωση του κόσμου. Δηλαδή ο Χριστός ήταν ο πρώτος μέγας "Οικουμενιστής". Μόνο ο παρλογισμός θα έλεγε το αντίθετο. Απόδειξη ότι ο "Οικουμενισμός" και το "Ένα ποίμνιο" του Χριστού είναι σωστά, είναι ότι στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες που ήταν χωρισμένες σε πολλά κρατίδια, που συνεχώς αλληλοσκοτώνονταν μεταξύ τους, όταν ενώθηκαν σταμάτησαν τελείως οι πόλεμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή